Härlig helg

Helgen har varit supermysig. Började med en fredag med hämtmat och film. På lördagsmorgonen gjorde jag frukost på sängen med tända ljus till min älskling som fyllde år. Vi hade en sjukt mysig morgon tillsammans. På eftermiddagen åkte vi till familjen Knutsson för middag. Resten av kvällen stod dock oplanerad men det slutade med att mitt tjejgäng myste hemma hos mig med massa prat, skratt och Buzz, medans killarna var i andra rummet och drack. En helhärlig kväll helt enkelt!
Igår var det lilla julafton med familjen Knutsson mm. Jag har nog aldrig ätit så mycket mat, herregud!
Just nu längtar jag till en solig vinterdag för då ska jag och mamma ta lite fina bilder på hästarna.





För snart ett år sen firade vi kära Mia på Lilla krogen. Nu ska vi dit igen men på juldagen istället. Det är tydligen typ 40 pers som ska äta där, sen fyller det på med ännu mer folk frammåt kvällen. Det kommer bli skit bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0