Snart är det nyår



I've got a secret
It's on the tip of my tongue,
it's on the back of my lungs
And I'm gonna keep it
I know something you don't know


Jag säger bara en sak, vad skulle jag göra utan mitt PS? haha. Besatt är ett bra förklarande ord. Och med min underbara kamera så gör det allt så mycket roligare!

Imorgon ska jag fika med mina vänner, samt lilla julafton på pappas sida på kvällen.
På fredag är det julafton!
På lördag är det juldagen, som ska firas med mina vänner och många andra på Lilla krogen! Kommer bli toppen!

Nästa fredag är det Nyår på Strand! Oj oj oj vad jag är laddad!!!!!!

Kommentarer
Postat av: emmy

love you. Nyår kommer bli best <3

2010-12-24 @ 20:38:49
URL: http://hyckenberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0