Sommaren 08

Jag sitter och tittar lite på gamla bilder från sommaren 08, och jag kan inte hjälpa att bli lite nostalgisk. Det var en av historiens bästa sommrar. Underbart sällskap och härliga sena sommarkvällar. Detta var tiden med Åves mini cooper och Håkan Hellströms "Anna hade en vän med en bil" och det var precis vad hon hade! hahahah =)








Dagen har gått åt till plugg. Det är CAD för hela slanten. Jag bara tänker på vilka kunskaper man har fått i det programmet, bara på att halvår. Det är nästan sjukt.

För övrigt så vill jag fira nyår med alla mina fina vänner! Och jag är ledsen att säga det Nicole men du är den enda  som inte ska med nu!! Gör mig glad och följ med. Självklart fattas Emelie men det är inte så mycket att göra när hon valt att i princip flytta till ett annat land. Ja så långt bort känns det och man måste t.o.m. flyga dit! Emelie det är helt sjukt! haha =)

Saknar alla mina vänner mer än någonsin nu!!







Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEEEEEEEEEEN...jag ringer dig ikväller runt sex tiden så får du helpa mig lite! <3

2010-12-06 @ 11:50:53
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com
Postat av: emmy

hahah anna hade en vän med en bil. perfekt titel för den sommaren. Men den var underbar, åh i love you !!!

2010-12-17 @ 20:55:04
URL: http://hyckenberg.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0