En helg utan vila

Jag har haft en riktigt bra helg. Dock jobbat hela helgen men det blev ändå en utgång i toppklass! Började med lite wii hemma hos mig med Emma, Emilia och Pernilla. Det blev en massa skratt och skrik när våra gubbar gick och dog hela tiden! Sen blev det La Scala och det blev riktigt lyckat. Jag och alexander dansade hela kvällen. Vi är bäst tillsammans!
På söndagen var det bara att pallra sig upp när klockan ringde, för att ställa mig och måla. Ja, det är riktigt jobbigt ibland. Tack vare att jag har varit sjuk länge nu, så blir det jobb i hela sju dagar i streck men har nu bara två dagar kvar tills jag och mina vänner åker för att fira midsommar på Gotland. Det kommer att bli riktigt riktigt bra och har nu börjat få peppmeddelanden av mina vänner, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0