Baby baby baby ooh

Pullan & Jag



Idag är jag på ett strålande humör. Jag kan inte sluta tänka på vilka underbara människor som jag har i mitt liv. Alla gör mig så otroligt lyckliga! 
Jag längtar jätte mycket efter allt som har med somaren att göra. Jag vill ha en midsommar med mina underbara vänner! Det kommer bli så himla perfekt! Jag vill ha dagar vid havet och kräftor på kvällen. Jag vill ha en toppen sommar. Och jag har på känn att denna sommaren kommer att bli just det!
Känner just nu att jag varit borta från Oskarshamn alltför länge, trots att det bara gått ett par dagar. Jag saknar mina vänner och vill så gärna gå ut med dom i helgen. Men jag hoppas på nästa helg istället! Annars kommer jag hem tills balen, Den måste man ju titta på!!
I mina högrtalare spelas Justin Bieber, haha. Ja jag är 13 år, men den låten Baby är faktiskt så himla bra, man blir glad helt enkelt!
Jag längtar tills nästa onsdag då min älskade kommer hit igen. Jag bara ÄLSKAR DET! Känns skönt att han vill vara här!

 





Kommentarer
Postat av: Sanda

:D jaaaa, jag känner likadant! Denna sommaren kommer bli sååå mysig!!!!!!! Längesen det var sommar och sol nu!



:) HIhihi!

2010-05-06 @ 20:50:38
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0