my journey was a fearful one

Idag har jag och Sanda jobbat nästa hela dagen! Och fått en hel del gjort också! Jag har fått lite annat gjort med, mitt stora intresse: Photshop. Haha. Så jag har haft lite roligt med bilder på Sanda. Jag har gjort en som jag har bestämt att hon ska ha som header på sin blogg :)
För övrigt känns allt pissigt. Längtar inte efter att plugga ihjäl mig och missa en massa hemma. Samt kanske missa Emelies och Emmas bal! Så jag måste råplugga så jag kan åka hem då.
Jag saknar min Alexander också och alla mina underbara vänner!



Sanda ville ha en bild med henne och en kille! Så jag valde en tia åt henne! hahaha. Om det endå vore så i verkligheten. Beethovens kärleksbrev blev som bakgrund!

Kommentarer
Postat av: Anonym

beckisgullis :)den där...eh..jumpsuit saken eller vad du skrev att den hette köpte jag ju faktiskt i karlskrona på hm :D haha. puss på dig

2010-05-12 @ 22:25:26
URL: http://nicolesandoval.blogg.se/
Postat av: Rebecka

haha :) jo jag förstod att du köpte den i karlskrona men inte vilken affär ;) den var verkligen jätte fin! pusspuss

2010-05-12 @ 23:36:23
URL: http://rebeckao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0