Nattuggla

En sak som jag har kommit på under mina år är att jag är en nattuggla. Iaf när det gäller att plugga, rita eller jobba mm. Jag jobbar som bäst när solen gått ner och när jag vet att alla ligger och sover. Det är precis som Jaucques en av våra lärare sa, att det finns inget bättre att sitta uppe en natt och jobba med något man tycker är riktigt roligt. Precis så var det igår. Det är jämt så. Om jag bestämt mig så kan jag sitta mot gryningen om det är så. Igår satt jag dock bara till klockan två men då hade jag suttit med det en antal timmar. Just nu så sitter jag i sketchUp. Det är ett illustrationsprogram där man kan rita upp hus, miljöer mm. Det är ett fantastiskt roligt program och när jag visade det för Alexander blev han helt fast i det och nu sitter han med det och ritar upp hus för skojj. Nej men jag håller på med ett projekt med Sanda i stadsförnyelse. Så meningen är att göra stadsförnyelse på ett visst område och vi har ett ställe som heter Fisktorget. Så här ser en vy ut från vårt nya område. Dock inte alls färdigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0