nya krafter

I torsdags och i fredags var jag på ett konstigt humör. Så som jag inte minns senast. Jag var ledsen, arg, tjurig och trött. Verkligen den perfekta blandningen. Jag känner mig jätte stressad över skolan, trots att jag tror att det ändå är ganska lugnt. Sen saknade jag Alexander jätte mycket. Sen var jag arg för att alla var ute och festade och jag satt hemma och pluggade. Sen även att Rebecca, Pernilla och Emelie ska flytta till Stockholm. Jag tyckte att det var illa nog att en skulle flytta. Nu ska tre av mina bästa vänner flytta.
Nej, nog med tråkigheter.
I helgen har Alexander varit hos mig. Det gjorde att allt det onda bara försvann och jag återkom till mitt gamla glada jag. Vi har haft en helt underbar helg. Det kan inte bli annat när vi två är tillsammans. Jag tror faktiskt att vi två är perfekta för varandra. Vi skrattar konstant i varandras sällskap. Nu är det bara två veckor, inte ens det, tills vi har hela tre månader tillsammans. Det kommer bli underbart.
Just nu längtar jag jätte mycket efter midsommar. Att få umgås med kära vänner i ett par dagar ska bli helt underbart.
Imorgon åker vi till Öland med skolan på exkursion, ska bli jätte kul och jag ber om bra väder och att det inte blir samma mardröm som vår sista resa....
Nu ska jag läsa lite i mina böcker. För mitt kära Gossip Girl är nu slut. Som btw har blivit bra igen!



Nilla.Emme.Becka.Becca


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej gumman!

Hittade äntligen till din blogg så jag kan hålla hyfsad kontakt och veta hur du mår osv nu när jag flyttar. Jag kommer sakna dig !



Älskar dig, alltid min.

Puss o kram

2010-06-02 @ 19:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0