Ps. I love you

Idag känner jag mig riktigt skabbig. Har inte duschat håret eller sminkat mig. Fast jag har varit duktig idag. Jag har städat och tvättat. Så snart ska jag laga lite mat, köttbullar och potatismos. Sen så ska jag gräva ner mig i boken Berg och Jord. Den ska vara utläst innan imorgon kväll. Enligt mitt schema så har jag 50 sidor kvar idag. Men det ska nog gå bra!
För övrigt så längtar jag jätte mycket efter sommaren. Jag känner att jag har längtat och pratat om den allt för länge nu. Så den får se till att komma snart. För mig är det i alla fall sommarlov om två veckor! Tänk det, två veckor! Sen så har jag lov i hela tre månader. Jag bara längtar till att få spendera mina dagar med kära vänner på stranden. Och grilla och äta kräftor på kvällarna. Jag längtar efter att få bo med älskling i hela tre månader med. Nu har det gått två veckor sedan vi träffades. Jag kommer ihåg när vi precis blivit tillsammans. Eller vi hade varit tillsammans i en månad och jag skulle åka till Österrike i två veckor. Det var riktigt hemskt! Det var en ren plåga att vara ifrån honom så länge, trots att man hade så roligt där nere. Nu när vi är ifrån varandra två veckor så är det vardagsmat för oss. Visst det är jätte tråkigt men så är det och vi har blivit vana vid det. Vi uppskattar våra tider jätte mycket då vi får leva med varandra under en längre tid.

Idag så tittade jag på Ellen show och Gerard Butler var med. Han är skotte och när jag var där så såg jag minsann inga som kom i närheten av hans snygghet! Han har varit med i många bra filmer. Bland annat Ps. I love you, som är en underbar film! Men han är även med i 300, något som jag inte märkte första gången jag såg den.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0