SommarKärlekar

Just nu är det mycket som är pågång. Allt för mycket. Vanligvis när det är så så brukar jag bara stänga av. Men nu så kämpar jag emot mina naturliga instinkter! Jag har gjort upp ett schema över hur mycket jag ska plugga och när och jag ska minsann hålla det!
Alla är ute ikväll och återigen sitter jag här i min lägenhet när alla är ute och svär över varför jag är ensam här. Vilket liv man har ibland. Här sitter jag och läser om berg och jord och dom andra är ute och har roligt.
Ikväll har jag beställt kläder från topshop, så jag ska leva på den lyckan istället just nu! Hittade äntligen en klänning som jag ville ha!



SommarKärlekar


Kommentarer
Postat av: Sanda

klänningen!!!!!! och vlka söta fickor på playsuiten! :D

2010-05-13 @ 15:34:49
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ja, hahah. Jag är kär i klänningen!

2010-05-13 @ 16:54:23
URL: http://rebeckao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0