Besvarade böner

Idag var vi på Öland med klassen. Vi åkte runt och tittade på flera Alvar, raukar mm. Vädret var helt underbart så mina böner blev besvarade denna gång, Tack! På vägen tillbaka till Karlskrona var det helt knäpptyst i bussen, för då hade alla somnat, haha. Jag vaknade dock hela tiden av att mitt huvud "trillade" åt sidan hela tiden, haha.
När jag kom hem städade jag lite och plockade. Pratade även med min syster och vi vill åka på ridsemester i sommar tillsammans och med våra respektive men det är så himla dyrt tyvärr! Så vi får se hur det blir med det. Jag har även läst lite i Berg och Jord och ska snart fortsätta lite med det. Men jag lär nog somna då jag idag fick vrida tillbaka mitt dygn.
För övrigt så är det bara 11 dagar kvar tills jag får komma hem! Jag längtar mer än vad jag längtat efter något på väldigt länge. Ska bli så underbart. När jag kommer hem väntar en massa. Många av mina underbara vänner tar studenten och dom ska självklart firas! Sedan så väntar ju även midsommar. Jag vet inte hur många ggr som jag skrivit om sommaren och midsommar nu men det är ju för att jag längtar efter det så himla mycket.







Leenden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0