Pengar kan köpa saker

Idag känner jag mig otroligt glad och optimistisk! Känns jätte skönt då jag varit ovanligt nere dom senaste dagarna. Men det tror jag beror på att det varit så mycket lediga dagar med plugg. Dagar då man inte går och därmed inte sminkar sig, klär upp sig mm. Idag fick jag mina saker från Top Shop, så jag är lycklig. Stackars den person som säger att pengar inte gör en lycklig, för pengar kan köpa en saker, vilket gör varenda kotte lycklig! Eller så kan man nog säga lyckligare. Klänningen var jätte fin men en bh ville inte klämmas in där tyvärr... Men men, jag känner att den var så fin att det inte gör något.
Snart kommer Sanda så vi kan göra klart vårat projekt, så att vi har resten av veckan sen till att plugga på vår tenta i Miljö och Hälsa på måndag. Sen blir det nötning av böckerna tills fredag då vi har vår andra tenta i Stadsförnyelse. Shit, jag börjar bli nervös. Men jag längtar så mycket tills allt är över och då älsklingen kommer och hämtar mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0