Hey there, blonde girl

På fredagen skulle vi grillat i parken, men det regnade såklart, så Emeilie P och jag begav oss till Mia där även Anna var. Det var ett tag sen man träffade dom, så det var riktigt kul att få ha deras sällskap! När killarna kom så spelade vi wii Just Dance. Det är så himla roligt. Fast jag suger dock på det. Förutom Spice Girls låten, haha. Stan var inget speciellt roligt, så jag hade gärna hellre stannat hos Mia hela kvällen istället.
På lördagen gick jag och Älskling till Lilla Krogen där min släkt väntade. Vi skulle fira min kära mormor som fyllde hela 80 år! När vi kom tillbaka från mormor så kom Martina, Emelie, Emilia och Kristofer. Vi gick alla sen till simhallen. Där var det så himla roligt! Det var mycket mindre folk denna gång men det gjorde inget alls, blev nästa bättre så. Stämningen var på topp och ett tag så var alla ca 17 pers samlade i den lilla bubbelpoolen, alla satt över och på varandra, haha. Men kvällen var superbra och i duschen så blev det drama när Johanna låste upp till killarna, ni får räkna ut själva vad som hände, hahahaha.
Det blev inget La Scala för mig, alexander, Emilia, Karlsson och Martina, för vi gick till Alexander och mig och hade skit kul där! Inget man ångrar. Det blev en pizza på stan sen så skulle vi gå hem. Jag, Alle, Butti och Emilia. Butti trycker på stoppknappen i hissen och den går inte igång igen. Så där satt vi, i en hiss på 1 kvm, i mer än en timme. Vid fyratiden så kom brandkåren och räddade oss, haha. Vilken kväll alltså.. Alla fyra somnade trångt i Alexanders 1.20 säng, haha.
Igår var jag med Sanda hela dagen. Vi gjorde inget vettigt alls! haha. Men vi fick iaf veta hur jag ser ut som blond, med hennes clips. Jag lurade Alexander att jag färgat håret. Tog kort på telefonen och skickade. hahaha. Jag fick mig ett gott skratt iaf!

Fredagen -Valborg





Lördagen- simhallen



Hey there, blonde girl










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0