kärlek är underbart

Denna dag har jag bara suttit vid datorn och letat kläder till min sommargarderob. Vilket otroligt slöseri med en hel dag. Lite läsande blev det iaf. Imorgon tänkte jag ta och läsa ut Planering och byggande i kulturmiljöer, sedan ska jag ge mig på Berg och Jord tänkte jag. Måste låta jätte roligt. Vid halv åtta, eller snarare fem över halv så mötte jag upp Sandra. Sa till henne idag att det är något hon får räkna med att jag alltid är fem minuter försen. Alltid! Vi åkte hem till mig och tittade på Lejonkungen. Det var länge sedan man såg den. Vi tog oss varsin cider och tittade. Sedan klippte jag håret på Sanda. Bra att jag har övat på min mamma och kusiner ett antal år, haha. Sedan gav vi oss på Svanprinsessan i en halvtimme, jag fortsätter den ensam nu. Jag verkligen älskar den filmen. Man uppskattar faktsikt tecknat mer när man är äldre konstigt nog. Min favorit scen är låten här under. Så otroligt romantiskt. Det får mig att sakna min älskling. Han är helt underbar och jag är så glad att jag valde att satsa på honom för två år sedan. Jag det har snart gått två år. Det känns faktiskt längre. Men på ett bra vis. Det känns som om det alltid varit han och jag. Och efter två år kan jag stolt säga att jag inte bara fortfarande älskar honom utan jag är fortfarande kär, många gånger som om jag är nykär. Men jag tror att det beror mycket på våran distans. Vissa gånger när jag är påväg hem på bussen så får jag fjärilar i magen, bara på tanken att få vara i hans armar. Ja, kärlek är underbart. You don't know how lovely you are.
Imorgon ska jag minsann plugga hela dagen.







Your love keeps on lifting me, higher and higher


Kommentarer
Postat av: Sanda

kärlek varar inte för alltid ;) hahaha! närå, så gulligt att du beskriver your love! :)



du sjunger ju heeela tiden när man ser på tecknat med dig, haha! så sött!

2010-05-09 @ 11:52:34
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Rebecka

klart det kan :) jag inspireras av min farmor och farfar! dom har hållt ihop sedan dom var tjugo :)



haha, ja men jag kan inte rå för det!

2010-05-09 @ 14:20:38
URL: http://rebeckao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0