Ångestsöndag?

Det är lördag kväll och jag har hela dagen gått och talat om för mig själv att det lördag och inte söndag, som det känns. Ja, det känns som en söndag, en ångestsöndag. Jag har gjort saker som att ta ett bad med levande ljus och badskumm, lagat kladdkaka och tittat på film. Men hur mycket jag än kämpar så känns det fortfarande som en ångestsöndag. Tror att det blir mer påtagligt när Alexander har fest hemma hos "oss". För så känner jag; att jag har ett hem här och ett hos honom. Jag vill också vara där, hos "oss". Inte hos bara "mig".

Skolan tar livet av mig. Men jag lever av tanken att en dag, så kommer jag att kunna presentera mig som en planeringsarkitekt, det är det som driver mig.

Nej nog med tråkigheter och klagomål.
På 5:an går What Happens in Vegas. Jag minns när jag, Alle, Mia, Snoppis, Anna och Åve såg den på bio. Åve ställde sig upp i slutet på filmen och klappade händer och dansade. Hahahah, ja det är bra minnen det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH!!! ser robin framför mig alltså ;p haha fyfan

2010-11-14 @ 00:20:07
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com
Postat av: anna

OO vad det då jag såg den. hade nästan glömt bort vilken film vi var på, men just det ja hahaha =)

2010-11-14 @ 14:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0