Första Advent

Helgen har gått allt för snabbt.
Fredagen började med en långdag på stan med Sanda. Julklappsinhandling och lunch på stan. Det var välbehövda timmar kan jag lova. Trots att jag lovat mig själv att inte handla något så hittade jag som vanligt saker på vårt älskade H&M. Man kan säga att vi nästan bor där dom gångerna vi är i stan. Jag hittade iaf ett par khakigröna byxor och ett linne där, sen köpte jag även ett halsband på Glitter. Det blev massa julklappar också.




På eftermiddagen kom mamma. Hon kom precis lagom till syster, så vi plockade upp henne med. Sedan var det en hel kväll full med massa mys. Som jag har saknat dom!!
Lördagen spenderades på stan. Kan nog säga att det var årets kallaste och blåsigaste dag. Jag inhandlade ännu mera julklappar och även födelsedagspresent till min älskling! Så nu har jag inte många julklappar kvar. Känns otroligt skönt!
Lördagskvällen var minst sagt underhållande och jag blev uppraggad av en kille på maxi hahahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0