Personliga tankar i bloggen

Vet inte varför men just idag har jag så många funderingar kring massa saker.
En sak jag tänkt på är att vissa människor säger att man inte ska skriva personliga tankar i ens blogg. Men är det inte det som är skönheten med en blogg? Att man genom text kanske "lär känna" en person. Man kanske kommer på att man delar samma åsikter och värderingar. Utan personliga inlägg är man inget mer än ett skal. Utan personliga tankar är man inte mer än tom, ett fint yttre. Sedan är det upp till varje person att avgöra vad som anses vara för personligt för att dela med allmänheten.
Jag älskar att skriva personliga inlägg och när mina vänner gör det. Främst eftersom vi alla bor så långt ifrån varandra och det är skönt att veta hur dom mår och tänker och inte bara vad dom har gjort en viss dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tror att jag skriver väldans mycket om bara vad jag har gjort eller ska göra :p men hoppas du inte tröttnar på nicoo ändå hihi <3

2010-11-30 @ 12:04:11
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com
Postat av: Rebecka

Jag älskar att läsa om vad du har/ska göra. Men du skriver inte bara om sånt hjärtat ;)

2010-11-30 @ 13:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0