Spidy

Jag har haft en underbar fredagskväll med min efterlängtade Alexander. Vi började med att åka till Willys och handlade massa gott. Jag passade på att fylla frysen, då det inte annars är så lätt på min cykel, haha. Sedan har vi lagat mat, druckit rosévin och tittat på Idol. Tänk att något så enkelt kan bringa så mycket glädje.
När jag i förfäran såg att Olle inte satt säkert i Idol så var jag tvungen att rösta två ggr på honom! Jag är utan tvekan säker på att det var mina röster som fick honom vidare ;) haha
Imorgon ska vi gå på stan. Titta på lite julklappar osv. På kvällen blir det ännu mera mys. Gud va jag trivs!
Nästa helg kommer mina bästa, mamma och syster! Det ska också bli en helg fylld med god mat och bra sällskap.

Nu ska jag göra min älskling sällskap i sängen. Han ville så gärna titta på Spider Man 3 och jag ville se Road Trip, (men min kanal fem funkar inte?) så somnar han, som vanligt! haha. Så nu sitter jag ensam vaken och tittar på Spidy.



Godnatt
R.O

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0