Typiskt oss

Idag började dagen med att klassen fick närvara på ett Miljö- och byggnadsnämndssammanträde. Det var väldigt intressant och jag lyssnade med idel öra och tittade för fullt när den första personen presenterade sitt arbete, för han var sååå snygg. Typiskt mig och Sanda att titta på varandra på ett sånt gillande sätt, hahaha. Men det är en egenskap jag gillar med oss. En annan sak jag gillar med oss är att vi skrattar och blir lyckliga som små barn när vi hittar något klädesplag osv som vi älskar i en affär.

Näst, nästa helg kommer min kära syster och mamma. Underbart!!!




Efter mycket slit så har jag idag tagit lite egentid.

Kommentarer
Postat av: saANda

vi är helt enkelt bäst, hihi

2010-11-11 @ 19:06:26
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0