"Rebecka, sånt sätter sig direkt på rumpan"

Otroligt jobbig skoldag idag. Och den blev så mycket längre än vad vi hade räknat med. Men konstigt nog, hur länge man än är i skolan så känner man sig ändå duktig när man kommer hem, även om man inte lyssnat med idel öra.
Så vid klockan två när vi hade ett litet hål så kände jag och Sanda att vi hade gjort oss förtjänta av den otroligt synsmakliga cheescaken i kafeterian. Så vi tryckte i oss en varsin bit och var nöjda. Jag var nöjd ända till jag kom hem och pratade med min kära syster som så snällt säger "Rebecka, sånt sätter sig direkt på rumpan" Och jag bara "Jag vet, den har redan börjat vandra neråt" hahahaha. Nej men vi hade faktiskt förtjänat det.
Sen så berättade hon en otroligt viktig sak för mig.. som jag inte visste om tidigare (och tror inte många heller gör) nämligen att man inte kan träna samma övningar mer än 6 veckor. För om du ständigt tränar samma övningar så kommer kroppen att vänja sig vid den övningen och kommer inte att fortsätta att "utvecklas" utan kommer bara att stanna i samma form. Varför har någon inte berättat detta för mig innan? hahahaha


I'm the only one who understands how to make you feel like a man



Kommentarer
Postat av: Anonym

mummig bild :)

2010-11-23 @ 16:13:40
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com
Postat av: saANda

vadå är det du på bilden?

2010-11-23 @ 23:32:02
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0