Allt möjligt

Jag har känt dessa två dagar att jag inte haft något att skriva. För mina dagar har bara bestått av plugg och mer plugg. I helgen kommer äntligen mamma och syster. Så då blir det lite variation från min vanliga vardag.
New York resan är flyttad till augusti och man kunde inte välja en bättre månad. Jag bara tänker på hur mycket fina kort jag ska ta med min nya systemkamera.
Sanda och jag har även pratat lite om Wien i vår. Vore så himla roligt att få åka dit igen, fast nu med mycket större frihet att göra vad man vill såklart. Massa shopping och utekvällar!!



Skriver som Nico. Idag är det exakt en månad till julafton! Så mysigt!


Just nu sitter jag och tittar på Paradise Hotel. Mer plugg väntar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0