Jag blev förälskad!

Helt utmattad av en hel dag med plugg, letande efter Halloween utstyrsel och nyårsklänning. Ja, ni läste rätt. Nyårsklänning. Tidigt, jag vet. Jag hittade min på lite mer än fem minuter och jag blev förälskad! Tänker dock inte avslöja mig genom att lägga upp en bild. Men kan säga att både Sanda och Alexander älskade den! Den är perfekt helt enkelt. Ska inte heller förstöra det genom att letat efter flera, då får man bara beslutsångest!
Photshop är det jag lever för just nu. Det är mitt stora intresse och så fort jag vill koppla av och ta lite egen tid så sätter jag mig vid photoshop. Nu när jag även fått en riktigt proffsig kamera av Alexander så har mitt intresse blivit ännu större! Han känner mig allt för väl!
Nästa helg är det Halloweenfes som Emilia styrt upp i samband med att hon fyller år. Kommer bli sjukt kul och är så nyfiken på vad alla ska vara. Och ikväll beställde jag det jag behöver!!


Ska visa en bild jag gjorde för några månader sen.
FÖRE:



EFTER:


Kommentarer
Postat av: anna

haha jag letar också, man måste ju vara i tid :)

2010-10-23 @ 15:29:55
Postat av: Tanten

Vilken fin sida du har!



/Tanten

2010-10-24 @ 14:12:02
URL: http://www.tantvarning.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0