När man var mindre

Imorgon fyller jag äntligen 20 år! Tänk så gammal man börjar att bli. Jag minns när jag var mindre och då tyckte jag att folk som är i min ålder nu var jätte gamla! Hur som haver. Imorgon får jag äntligen gå på systemet. Tänker dock inte göra det imorgon för jag är rädd att personalen får för sig att sjunga som jag har hört att vissa varit med om, haha.
Igår så hade jag kalas för släkten. Det var himla trevligt. God mat, vin och trevligt sällskap. Vid niotoden så begav jag, alexander, Patrik och Philip oss in till stan. Och jag fick äntligen träffa mina efterlängtade vänner efter det! Känndes så skönt att få träffa dom igen!
Nästa helg blir det galet!!!!



På lördag fyller Emelie också 20!!!
Vänner sedan 14 år tillbaka!


Kommentarer
Postat av: emelie

Älskling <3

saknar dig så fruktansvärt mycket och det skär i bröstet över hur länge vi varit vänner och sedan inte kommer fira våran 20års-dag tillsammans. Men när jag kommer hem då ska vi umgås och ha roligt. Du är en bästavän sedan 1996.! Du är ofattbart underbar.:)

2010-10-11 @ 14:09:07
Postat av: Rebecca Andersson

Jag är ledsen att jag inte kommer hem till din födelsedag, men jag LOVAR att jag kommer ge igen sen ! Tusenfalt! Puss älskade du <3

2010-10-13 @ 23:46:51
URL: http://evarebeccamaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0