Så mycket att se fram emot

Åååh, jag kan inte sluta le över tanken att jag får träffa min älskling om mindre än 48 timmar! Känns dock inte lika bra att innan dess ska jag hinna skriva en tenta!
Allt bra som väntar framöver gör att jag inte kan koncentrera mig, det är för mycket att tänka på!
På fredag får jag äntligen ha fredagsmys med min Älskling! På lördags ska vi fira vår kära Emilia som fyller 18 + att det är Halloween! På söndag åker jag till västkusten med familjen Knutsson för att fira Lasse och Sven som fyller 60! Vi ska på spa! Gud så gutt jag ska ha det! Och har aldrig varit på spa heller, så det ska bli jätte kul och mysigt! Sen längtar jag en massa till nyår! Jag och älskling har sviten med bubbelpool och bastu! Uuuh, så härligt! Sen så fyller min kära far 50 nästa år så vår lilla säregna familj ska åka till New York! UNDERBART! Jag försöker dock övertyga pappa om att åka när det är lite varmare, men jag är glad vilket som! Ska shoppa som aldrig förr!!
Så allt detta drar mina tankar iväg till när jag sitter och läser om SWEREFF 99, projektioner osv, usch!
Nu sitter jag och tittar på Greys, ska återgå till det nu.
Vill bara säga igen att jag längtar ihjäl mig till min älskling!




Vi är lite konstiga jag och min Älskling. Även om vi är bland folk kan vi inte hålla oss ifrån varandra!



Kommentarer
Postat av: collis

gosiga ni <3 fyfan vad gutt med spa..relaxa massa åt mig med ;)

2010-10-28 @ 13:34:27
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com
Postat av: Rebecka

haha <3 det vet du!!

2010-10-28 @ 14:16:02
URL: http://rebeckao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0