Min själsfrände

Jag har haft en fantastisk helg min min själsfrände. Började med middag och Idolmys. Ingen av oss kunde hålla sig ifrån varandra. Vi ville bara pussas och krama sönder varandra. Konstig men dock så underbar känsla. Båda gångerna när vi har träffat varandra nu så har det varit som om vi är nykära. Och jag tror att vi är det. Igår var vi och åt middag på Harrys. Ställde bilen i stan så det blev lite cider och öl. När jag tittade på honom så kändes det precis som i början av vårat förhållande, oh härliga känsla. Detta med distans är väldigt svårt och påfrestande men det har gjort underverk (enligt mig iaf) på vårat förhållande. Visst jag älskar vardagskvällar med varandra, att få lägga sig tillsammans i samma säng. Men det är ändå något magiskt med den nervösa känslan innan man får träffas igen. Nästan som fjärilar. Ja, distans har sina för och nackdelar, precis som allt.

Ikväll har jag hittat lite insperationsbilder till projektet i skolan. Min insperationsplats är Varvsholmen i Kalmar. Ett väldigt vackert område i Kalmar med stora likheter till vårat område på Hattholmen. Är också ett gammalt industriområde precis som Hattholmen.




Min själsfrände






Varvsholmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0