Effektiv dag

Trots att jag vaknade vi halv ett så har jag haft en otroligt effektiv dag. Gick upp och städade. Plockade iordning, damsugade och torkade golven. Sedan har även beställt och laddat ner vår kurslitteratur. Snart ska jag även till frukthuset och köpa lite frukt, mjölk osv för att sedan bege mig ut på en promenad. Har även planerat att läsa lite How to in ArcGIS. Hur ska jag hinna med? Men måste göra så mycket som möjligt idag för att kunna vara trött vid klockan tio ikväll. Ska även slänga alla tomma ciderflaskor från i fredags.
Yes, i fredags gick allt rent åt helvete till en början, men efter några snilleblixtar blev det utgång för mig och Sanda. Vi hade planerat att gå till Nivå men där var det lika tommt som i min mage just nu, haha. Så vi begav oss till Harrys istället och jag ska inte ljuga utan ska säga att jag blev förvånad. Trodde inte att det var ett sånt dansställe men det fick jag tillbaka. Det var skit kul! Så kul att jag knappt kunde stå på mina fötter dagen efter! Men det var det klart värt. Visst, det var en del konstigt folk, men det var skit kul ändå. Inklusive en kille som förföljde oss, haha?
Ikväll ska jag beställa lite fotoförstoringar som ska upp på min vägg så småningom. Har dock inte bra kort på alla jag vill ha, men dom får väll komma någon annan gång!



R.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0