Ett namn att lägga på minnet

Igår hade vi inventering. Finns ingen bättre känsla efter det. Nej det finns många bättre! Efter så fryser man, har ont i huvudet och känns som man ska bli sjuk men känslan försvinner efter några timmar. Jag hade en riktigt mysig kväll. Gjorde popcorn, tittade på Idol och myste med min Kissebebis. 
Idag började min lektion vid tre så jag begav mig in till Trossö en sväng sen till skolan. Vi skulle börja med GIS, jag tyckte faktiskt att det var riktigt invecklat!! Men det ska nog lossna snart!
Imorgon börjar jag vid ett till tre. Känner att jag har det ganska bra ibland!
Har inte riktigt bestämt mig hurvida helgen ska ta form. Om jag ska stanna kvar här och gå ut eller be att min älskling kommer hit.
Idag fick jag ett jätte gulligt medelande av Nico! Sen skrev hon också att jag skulle kolla hennes blogg, där hon gjort ett jätte fint inlägg om "The Gang"! Hon är så gullig!
För övrigt undviker jag att behöva gå och handla då min cykel blivit snodd och Sandas har punka. Vilker flyt vi har alltså! haha. 
Om två veckor åker jag och hälsar på min kära syster i Göteborg. Jag längtar!

 

Janine Nyman är ett namn att lägga på minnet. När hon sjöng fick jag rysningar och gåshud!!! Så otroligt duktig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DU är gullig :) och så typiskt dig att få din cykel snodd eller punka..hahahah. love you <3

2010-09-09 @ 14:43:03
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0