Feminima tjejer, maskulina tjejer, hetrokillar eller par

Vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag hade en otroligt lyckad helg i Göteborg hos min syster och Alexandra. Jag shoppade för mycket och fick lite, så det brukar vara va? men är nöjd med mina köp. Bland annat ett par jeans med hög midja, ett par högklackade skor, underkläder mm. Vi hade myskväll på torsdagen och fredagen. På fredagen jobbade båda så jag begav mig in till stan. Finns nog inget bättre än att shoppa själv. För då får man gå till exakt vilka affärer man vill och man litar på sin egen smak! Underbart!
På lördagen var det shopping igen sen hem för att göra oss iordning för en utekväll. Trots att jag kämpade emot lagom mycket om att gå till Gayklubben Gretas så blev det ändå så tillslut. Inte så konstigt när det bara var jag och en till kille som var hetro, haha. Men det var riktigt riktigt roligt och jag och Alexandra dansade rumpan av två bögar också haha. Min syster trodde att dom var hetro och blev asarg, hahah. Men dom var som sagt gay, så det var så sjukt kul att dansa med dom när man visste att det inte var ngn sexuell koppling eller vad man säger! Jag hade mina nya skor på mig och kunde knappt gå när klockan var tre.
Något som var sjukt läskigt var att man inte visste vem som skulle ragga på en. Feminima tjejer, maskulina tjejer, killar eller par. Ja, haha det finns par som går dit för att få hem en tredje och det var det ett par som ville med mig, hahahah. Ja ganska kul ändå.
Jag kan säga att jag var lagom trött när jag skulle hem vid tolv dagen efter! '
För övrigt så vill jag skjuta upp allt som har med skolan och göra. Jag är sjukt intresserad men känner att jag inte har orken just nu.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Andersson

Kämpa på gumman, det klarar du! Ta lite egen Becka tid och bara var lite. Älskar dig. Hoppas du mår bra . Puss<3

2010-09-29 @ 20:46:12
URL: http://evarebeccamaria.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jo det är ju sånt man behöver faktiskt! Älskar dig med! Jag mår bara bra :) Hoppas du också mår bra hjärtat!

2010-09-29 @ 20:49:38
URL: http://rebeckao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0