På högsta volym

Jag har haft en helt underbar helg. Alexander kom till mig i fredags. Vi tittade lite på True blood, som jag iofs redan har tittat klart på men gjorde inget att göra det igen med älsklingen då jag tycker så mycket om det! Efter det så gjorde jag upp ett varmt bad med badsalt så det skummade och blev över. Det var så sjukt mysigt. Tände lite ljus också. Det höjer så himla mycket, bara lite ljus!
På lördagsmorgonen gjorde jag en stor och härlig frukost! Sedan begav vi oss in till stan och bara hade det allmänt bra! Tänkte att vi skulle åka hem och laga mat men vi åkte till Max och åt istället. Vi pratade massa om allt mellan himmel och jord. Vi har så mycket att prata om jämt. Det tycker jag är underbart. Att efter nästan ett och ett halvt år, att man fortfarande har så mycket att prata om! Hela helgen har vi bara levt, tagit dagen som den kommit. Njutit av varandras sällskap.
Vid sextiden åkte Alexander iaf hem och lämnade mig här med två gosesjuka katter. Dom har legat och sovit bredvid varandra hela kvällen i soffan på min fårullspläd!
Nu ska jag snart titta på Mamma Mia som går på 3:an.



Snart ska jag som sagt till Göteborg och min kära syster och flickvän! Då ska jag gå på TopShop, jag vill ha denna playsuit!! Så himla fiiin!

Tittade på Skånefruar på reprisen idag, då spelades Himlen runt hörnet av Lisa Nilsson. Så nu har jag lyssnat på den hela kvällen. Så fruktansvärt härlig låt.
Har även lyssnat på Avril Lavignes låt, When you're Gone. Det är en sån låt som jag får rysningar av och som jag sjunger med till i refrängen och låtsas sjunga i en mick, haha. Det är känsla. Och den ska spelas på högsta volym!



R.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0