Trött idag

Nu är jag trött på detta. Vanligvis börjar skolan runt 10, 11.. kanske till och med ett men två dagar i rad har vi börjat sjukt tidigt! I går började vi vid åtta. Snacka om att jag inte är van att gå upp vid sex, halvsju. Speciellt inte när jag totalt vridit om mina dygn. Idag skulle vi till Karlshamn och vi skulle åka med tåget dit vid tjugo i åtta!! På toppen på det så försov jag mig med. Vaknade vid sju av ett sms av Sanda. En timme senare vad jag tänkt mig. Så det blev en bra start på dagen, inte! Mådde skit illa på tåget, haha. Vad pesimistisk jag är idag! Sedan när vi ska hoppa av tåget säger jag "ååh frisk luft!", drar in ett djupt andetag och höll på att spy!! För i Karlshamn har dom någon himla industri som gör att det luktar. Jag lovar att det luktar 100 ggr värre än Mönsterrås bruk. Hela vägen andades jag genom munnen och när jag väl skulle testa och se om det fortfarande luktade så kom stanken emot mig och jag fick kvälningar. Min speedfrukost var påväg upp och då ljuger jag inte. Var rädd på allvar att jag skulle spy mitt på gatan! Så illa var det!
Iaf, idag hade jag tvättid 18-21. När jag kommer till tvättstugan kvart över sex så ligger det massa kläder där. Jag blir sjukt förbannad och slänger in min tvätt och låser med min bricka! Den dumma jävel får skylla sig själv tänkte jag. En kvart senare plingar tre små indier på min dörr och säger att det är låst till tvättstugan. Dom pratade bara engelska och jag svarar irriterat att, ja det är klart att det är låst. Det är min tvättid!! haha. Snacka om inget tålamod idag! Läxade upp dom att man måste vara ute när ens tid är slut!
Dumma katter förstörde en av mina ljuslyktor idag med! haha 






R.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0