Relativt mörk höstdag

Igår satt jag uppe hela natten i photoshop. Jag tycker det är så fruktansvärt roligt! Nu vill jag bara ha en kamera så jag kan ta lite fina bilder med, så man slipper låna andras!
Idag har varit en velande dag. Har inte vetat om jag skulle gå ut eller om jag skulle tvinga hit Alexander. Men direkt när jag vaknade och såg att det var relativt mörkt ute, plus att det regnade så försvann mitt partyhumör som jag hade haft hela kvällen igår. Så jag ringde till Alexander och efter lite så fick jag honom att komma denna helgen!

Nu har jag precis städat färdigt hela lägenheten. Jag har srungit runt med mitt rengöringsspray i högsta hand! haha.

Nästa helg kanske jag åker hem till Oskarshamn eller så går jag ut. Har inte bestämt mig än, så det får tiden avgöra. Jag vet iaf att den 23 så åker jag till min syster och Alexandra. Ska bli så kul!!
Jag fyller snart  20 också, så tänkte styra upp något. Ska snart skicka ut inbjudningar till mina kära vänner. Men jag behöver råd.. Ska vi bara vara tjejer eller killar med? Förslag? Men den 16 oktober, en lördag, planera inte in något tjejer!



Snart kommer älskling och min KisseBebis, Max


Jag har fått en kärlek till Mojos låt, Lady, fast i Olle Hedbergs version som han sjöng i Idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0