Cooler than me ....

Idag har varit en konstig dag. Jag har varit konstig idag. Har varit på dåligt humör sedan i måndags men idag vände det. Jag jag sprungit runt i hela lägenheten och sjungit :
"I used to paul all my tricks,
I hope that you like this.
But you probably won't,
You think you're cooler than me"
Ja just det, jag blev pepp av låten Cooler than me av Mike Posner. Sån himla bra låt! Så detta gjorde mitt pepphumör inför imorgon!
På eftermiddagen så åkte jag in till stan med Sanda. Som sagt jag var på konstigt humör idag och vi gick bara runt och skrattade åt sjuka saker. Åt ingenting egentligen, haha.

Ikväll hoppas jag att få skypa med älsklingen! Jag saknar honom så och alla mina underbara vänner där hemma!




Mina Älskade Vänner! jag är alltid så lycklig med er!



R.O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0