The dog days are over

Idag satt jag och kollade lite på allt jag har på datorn och hittade historik mellan mig och Alexander. Åååh, jag blev nykär igen när jag satt och läste allt. Han är en sjukt guliig person och vem kan klandra mig för att falla för en såndan underbar person? Det här är en liten liten del av alla de saker som fick mig att falla.

- jag håller bara fast vid det som gör mig trygg..
- hur vet du att inte någon annan skulle få dig att känna dig trygg och få dig att må mycket bättre på andra sätt?
- det vet jag ju inte. men det är steget dit som är svårt..
- Mm...vissa skulle göra mycket för att försöka få dig att känna så i alla fall.


Igår tittade jag på VMA på MTV och såg ett upprädande av Florence + The Machine. Jag blev helt tagen och idag så kollade jag upp vad låten heter och den har spelats konstant idag på högsta volym. Den låten ger mig en sån sjuk gåshud!! Låten heter The dog days are over. Vilket ungefär betyder att de stilla dagarna är över. Ett gammalt uttryck.

Ikväll är det utgång som står på schemat. Så är väll bäst att börja göra sig iordning då.



Videon är sjukt bra. Nästa lite skrämmande. Jag gillar bäst att lyssna på den på Spotify, då får man mera känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0