18 dagar sedan

Imorgon är det 18 dagar sedan jag träffade min Älskling sist. Det är nästan tre veckor! 34 dagar sedan jag träffade mina underbara vänner och familj. Men nästa helg, då ska jag hem till Oskarshamn och krama sönder alla. Jobbigt att man inte kan träffa alla när man kommer hem bara, då Rebecca bor i Stockholm och Emelie ändå uppe i Umeå!! Men sånt är livet. Man får hoppas att vi alla bor på samma ställe någon dag bara.

Idag har jag och Sanda suttit i datasalen hela dagen igen. Det enda som får en att fortsätta är att man har sånt underbart sällskap!

Imorgon kommer Alexander och på söndag när han åker så tar han med sig mina kissebebisar. Kommer bli ensamt även om det bara gäller för tre dagar.



mmm, min snygga pojkvänn!


Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänn att du önska att du kunde skriva likadant om katten på bilen? "min snygga katt" mohahahahahhaha <3

2010-10-01 @ 10:21:09
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0