Were you are

Har nog inte så mycket att skriva idag. Vet bara att jag saknar alla hemma jätte mycket!
Nu har Sanda bestämt sig för att börja på gym och då även jag när jag hittade alla spännande pass dom hade, tex dirty dancing, tydligen någon speciell dansstil där en stol bla är redskap under passet! haha, passar mig perfekt!! Dom har även Zumba, så ska bli skit kul!
Har även precis kört ett pass zumba hemma plus att jag varit ute och gått idag. Det känns skönt att vara igång!
Idol började ju i tisdags så jag antar att mina klipp komme att rinna på, på mina favoriter! Här kommer ett ifrån igår, onsdag!



Olle Hedberg. Grymt, grymt bra!!






I wanna be were you are my darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0