"vi ska gosa sönder varandra"

Igår var jag på Cokkie and I och klippte mig. Dom är så proffisionella där, sådant som man värdesätter och gärna betalar extra för när man ska till frisören. Blev nog fem, sex centimeter kortare så det känns skönt! Efter det köpte jag lite småsaker. Bland annat hårform från life då mitt tagit slut. För mitt hår måste komma i form nu!
Idag har jag och Sanda suttit i datasalen från halv ett till halv sju. Kändes som mina ögon skulle brinna upp. Ett tag hade vi en sån där fnitterstund då vi skrattade åt allt, haha.
På fredag kommer min Alexander som jag äntligen får träffa efter nästan tre veckor. Som han sa, vi ska gosa sönder varandra! Ja minsann. Som alltid ska jag få honom att ta med lite saker till mig. Bland annat mina skinnhandskar som ja glömt, lite grejer som badlakan, påslakan mm , sedan min vintage pälsjacka från mormor! Får se om jag vågar ta på mig den, för det är inte riktigt min stil men jag tycker det är så sjukt snyggt!

Jag är ledsen över att jag har tittat klart på alla avsnitt jag har här på True Blood. Jag är besatt av det. Älskar alla härliga intima scener!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0