Days gone by

Nu har jag varit hemma i karlskorna i tre dagar och jag saknar redan alla där hemma i oskarshamn! Jag har hunnit med en massa mys när jag har varit hemma. Vi var i växjö och Alexandra testade brudklänningar, sedan på kvällen åkte vi upp till pappa för han fyllde 50 år! Sedan var det middag och våffelmys hemma hos Mia förra fredagen och utgång på lördagen! Många knäppa saker hände, men jag har skrattat som aldrig förr! Mycket för att min Emelie var hemma också!


Alltid lika knäppa, jag och min kyss!


Utekväll med fina vänner


Mys hemma hos fröken Hagberg


Glasögonhandling på Rusta


Ikväll är det Harrys som gäller! Hoppas det blir lika kul som förra gången fast minus en massa saker! hahahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0