So fine

Gud vilken helg säger jag bara. Två utekvällar på raken i mitt Karlskrona. Först med Sanda på fredagen och sen på lördagen med Emilia. Hon ringde till mig runt tolvtiden på lördagen och sa att hon ville komma, så det gjorde hon med. Sådär lagom spontant tycker jag! haha!
Vi hade en bäst lördagskväll liksaså som jag och Sanda hade på fredagen. Man borde verkligen börja att gå ut mer här än vad man gör.
I helgen kommer förmodligen min Alexander och påskhelgen kommer nog min mammi till mig. Sen helgen efter det så åker jag och mina fina vänner till Göteborg för att shoppa och festa! Kommer att bli underbart!


Lördagens låt var Sean Paul - So fine. Vilken pepplåt alltså! Helt galet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0