Blunda för det

Helgen har varit en takefylld sådan. Hade ett jobbigt samtal i fredags som ledde till tråkiga funderingar, vilket ledde till ett samtal till Sanda på lördag morgon, vilket ledde henne till liknande tankar och när lördagskvällen närmade sig så begav jag mig till henne för att ingen ville sitta ensam med sina tankar. Ja, så det kan gå när en person börjar tänka för mycket, haha! Men annars har helgen bestått av plugg och mycket tid har spenderats i telefonen.

En av mina funderingar är just nu, ska man blunda för framtiden och det som skulle kunna komma, eller ska man göra något åt det redan nu?
Efter alla mina funderingar så tror jag att jag ska blunda för det, för ibland ska man inte ta ut förlusten i förväg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0