tills verkligheten kommer ifatt mig

Idag har det varit delgenomgång/redovisning. Jag var säker på att min grupp skulle vilja jobba när vi slutade vid kvart över elva, men det ville dom inte. Så nu är jag ledig! Ja, tills imorgon kl åtta iaf! haha. Men jag är på bra humör idag, känns skönt.
Just nu ligger jag i soffan och myser. Har båda mina katter i knät också. Livet är bra skönt ibland, tills verkligheten kommer ifatt mig. Ibland vill jag bara sätta mig på bussen och åka hem till min Alexander och mina vänner! Vill bara bort från allt här nere.
Imorgon har vi studiebesök på både vattenverket och reningsverket och igår var vi på värmeverket.



Mammas Littla! Hon har så fina ögon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tills verkligeheten kommer ifatt.!

Känner precis likadant. Usch vad jag saknar dig.

Jag visste inte att jag var den enda som saknade allt så fruktansvärt! <3

2011-02-17 @ 15:45:05
Postat av: Rebecka

Jag saknar dig med! Känns så tråkigt att vi hanmnat i nästan varsin ände av detta avlånga land!!!

Men en dag bor vi nog i samma stad igen! <3

2011-02-17 @ 18:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0