Mina "träskor"

I helgen var jag hemma i Oskarshamn för vår kära Emelie var hemma från Umeå. Umgicks lite med henne i fredags och hann även åka en sväng till farmor och farfar. Vi satt och kollade på lite gamla bilder och jag hittade den här, haha. Är jag mig lik? För dom som känner mig är det otvivelaktigt vem som är min syster och vem som är jag.. Jag trivs ju ganska bra i klänningar! På fredagskvällen lagade jag och Alex oxfilé och sen bara lät tv:n vara av och bara njöt av varandras sällskap




Lördagen var en bra och händelserik kväll. Och i söndags hade jag och min älskling myssöndag som alltid!



Idag fick jag hem mina "träskor" från H&M ... and I love, love, looooove them! Kommer att höja dom flesta outfitsen i vår/sommar.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha så sööööt du va på bilden gose <3

2011-02-09 @ 13:33:46
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0