vår ♥ dag



I helgen var min älskling hos mig. På lördagsmorgonen åkte vi in till stan och åt frukost på Waynes Coffe, och sen hade vi en dag på stan. På kvällen åkte vi in till Nivå och åt middag, oxfilé och ryggbiff var på vår beställning, mmm så gott!
När vi kom hem styrde jag med planer i badrummet, bilden talar för sig själv! Vi hade en sjukt bra dag, bland dom bästa! Men så blir det när jag och Alexander är tillsammans, det blir underbart!
Söndagen var också hur mysig som helst! Nu när han har åkt så känns lägenheten tommare än någonsin. Trots sällskapet av mina underbara kissar så saknas ändå en stor del av vår lilla familj!


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh så mysigt :) och lyx med badkar!!

2011-02-14 @ 12:59:21
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0