Års-vana

Varje år säger jag att jag inte ska köpa en bikini från H&M, bara för att jag vet att någon jag känner kommer att ha en exakt likadan, men varje år så köper jag ändå en från H&M bara för att jag hittar en som jag blir förälskad i. För att inte bryta min vana så gjorde jag samma sak i år igen. Tyckte denna röda bandeau bikini var riktigt het! Hoppas bara den är lika het på sen! hahhaha.



För övrigt så måste jag säga att jag har börjat falla mer och mer för långa kjolar, bara för att Sanda och jag pratat så mycket om att vi aldrig skulle köpa en. Nu är jag jätte sugen på att köpa en! Tycker det är sjukt snyggt om man har rätt saker till.


Kommentarer
Postat av: din nicoooo

åh, den röda vart riktigt fin! den kommer passa dig perfa beckis :) PUSS

2011-01-25 @ 13:53:04
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0