Dagarna



Såhär har mina dagar sett ut... fyllda med plugg, och det är inte över förens på måndag. Ja, hårdplugget iaf. Plugget i sig håller ju på några år till, haha.
Men det ska bli skönt att ha måndag middag och veta att jag skrivit klart tentan.

I nästa veckan har jag en liten inneboende. Nämligen Sanda som har ockuperat min lägenhet medans hon flyttar. Ska bli intressant att se hur vi beter oss mot varandra efter nästan en vecka tillsammans i min lilla etta, hahaha. Vi vet ju hur vi brukar hålla på att reta varandra efter bara några timmar!

I helgen blir det party hos Nico som fyllt hela 20 år! Då blir det sexparty och jag vet redan vad jag ska köpa, hahaha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du skulle väl köpa sju olika saker va? hahah. nämen jag vet redan mitt också ;) pöss <3

2011-01-06 @ 09:58:01
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com
Postat av: Rebecka

haha, nej åtta olika faktiskt ;) haha, nej men det ska bli sjukt kul! <3

2011-01-06 @ 11:58:01
Postat av: sandie

DU, jag är nästan lite rädd för den veckan! hahah får köpa mig en sovsäck och sova i min, nya tomma lägenhet om jag vill överleva haha :D



2011-01-07 @ 13:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0