Nyår på strand



Idag när jag tittade på Tyra Banks show, så pratade dom om vad killar respektive tjejer vill ha, vad som är attraktivit osv. Då kom dom fram till att killar är mer attraherade av tjejer som bär rött, för dom utstrålar mer sex än vad en någon i svart till exempel. Undra om detta stämmer. Jag tror nog att man bara känner sig mer sexig och sensuell i rött, inte just färgen i sig. Man skulle nog kunna vara lika sexig i gult eller grönt om man bara känner sig snygg i det.

Nyår på Strand Hotell blev en succé! Trots att jag var sjuk och inte kunde dansa lika mycket som jag hade velat så blev det en sjukt lyckad kväll. Tobbe och Alexander höll och hade arrangerat festen.
När kvällen precis skulle börja med fördrink och mingel så lossnade alexanders knapp på kavajen så jag fick springa runt och leta efter nål! Då kom pianisten så jag fick visa han vart han skulle vara, hänga av sig osv, så fick ta över Alexanders jobb ett tag. Tror alla andra undrade vad jag sprang runt om egentligen, hahaha.
Middagen började vid sju och det var sjukt fin mat! Alla var verkligen jätte nöjda! Jag glömde såklart mitt minneskort till kameran så jag fick låna Tobbes lite. Så fort Tobbe och Alex slänger upp bilderna ska jag lägga upp dom här. Tyvärr så fastnade jag bara på kanske fyra bilder då jag fotade alla andra såklart!
Som alla förmodligen vet så var Idol Olle där. Jag hade bitit mig i tungan i flera veckor för jag fick inte berätta det för någon. Han fick ingen lugn minut när alla tjejerna sprang efter honom.
Alla var så sjukt snygga under kvällen! Många hade långklänningar, (inklusive jag) och killarna hade kostym, kavaj. Alla ville att det skulle bli en tradition och det tror jag att det kommer bli också!
Alexander och jag hade bröllopssviten!! Helt underbar! Vi började och avslutade kvällen i vår jaccuci!
Jag skulle kunna rabbla på i flera timmar så det är bäst jag slutar.


R.O

Kommentarer
Postat av: emelie

ååh vad roligt att höra hjärtat att nyår blev så lyckad :) Hade verkligen varit roligt att vara med egentligen.

Saknar dig jätte mycket.

Älskar verkligen dina bilder. sjukt fina gulla :)

<3

2011-01-04 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0