PS manipulation

Idag har jag varit duktig och skrivit klart mitt paper, men ganska goda marginaler också. Kändes oerhört bra faktiskt! Så efter jag var klar kände jag att jag behövde belöna mig själv lite innan jag börjar med tentaplugget.
Självklart kopplade jag av ett tag med mitt kära PS. Fick lite insperation av understående bilder. Jag gjorde det bästa av det jag hade och det var en vanlig bild som jag beskärde och klippte och klistrade lite med. Tyckte resultatet blev ganska bra med tanke på att jag bara använde mig av datorn. Jag skulle vilja ha mer liknande bilder som dom precis under, det kan jag göra med min kamera någon dag och lite andra saker, lite små kristaller också kanske. Men tills nu får jag nöja mig med en manupilation i PS.


insperationsbilder


PS resultat. Helt vanlig bild från början.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, det här är ju verkligen något du ska syssla med! du är så duktig pullis :)

2011-01-04 @ 21:28:13
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0