Du får mig att skratta

Förra veckan åkte jag och Alexander till Kalmar för att jag skulle låna en bok som inte fanns i stan. Just nu har han lunginflammation så därav är han inte lika glad och sprallig som han brukar vara.. för annars brukar vi jämt sätta på jätte hög musik när vi ska åka någonstanns långt och sjunga aset av oss.. Dans brukar även förekomma.. Ja, hemma brukar vi även flumma runt och dansa.. Sist var det Gubben i Lådan vi dansade till. Men konsiga låtar som "En värld full av liv" från Lejonkungen dyker upp ibland.
Så då när vi satt där i bilen så tänkte jag på hur tråkigt det skulle vara om Alexander inte var sådär spexig och dan.. Hur det skulle vara att vara tillsammans med någon vanlig tråkig person. Nej tack, jag älskar min charmiga och spexiga man! Skulle inte vilja byta ut honom mot något i världen!



På något konstig sätt så får du mig alltid att skratta. Hur dåligt humör jag än må vara på innan.

JAG ÄLSKAR OSS!






Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du fattar inte hur mycket jag verkligen ÄLSKAR din bild..alltså den du har på din header..så jäääääävla fin och snygg! blir galen alltså ;o

2011-01-16 @ 14:15:57
URL: http://sandovalnicole.blogspot.com
Postat av: Rebecka

hahahaha, Taaaack! va söt du är min plutta!

2011-01-16 @ 14:57:48
Postat av: Sandie

SVAR:



haha, nä för jag skulle ju tvätta sängkläder, underkläder och handdukar! Då måste det vara på 60 grader, och om man väljer snabbtvätt går det inte mer än 40 grader! :P Men det löste sig, ingen kom efter mig haha.



2011-01-16 @ 17:15:40
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0