när det spårade till 90-tals låtarna

Jag har haft en riktigt underbar helg. Älsklingen och jag hade middagsmys med film i fredags. Oxfilé har blivit vår fredagsvana, en riktigt god men dyr vana dock!
På lördagen var det fest som stod på schemat, hos Nicole rättare sagt! Jag hade en sjukt bra kväll och det har jag mina underbara vänner att tack för och mina undebara pojkvän. Vi var på Afterski'n på Big Bang, skit kul! När kvällen var slut hade jag så fruktansvärt ont i fötterna av allt dansande, så älsklingen bar omkring på mig, haha!
På söndagen var det pizza som gällde. Vi bara latade oss hela dagen, så himla skönt!





Dom här härliga bilderna hade Nicole på sin kamera sen i lördags. Det var den tiden på kvällen när det spårade till 90-tals låtarna och mycket annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0